Nareszcie poznaliśmy ceny najnowszego modelu Suzuki. Ceny Baleno zaczynać będą od 43 900 zł. Samochód będzie dostępny w czterech wersjach wyposażeniowych oraz z trzema silnikami do wyboru. Czy konkurencja w postaci Fiata Tipo, Skody Rapid czy pełnej gamy Dacii będzie obgryzać paznokcie ze strachu? Sprawdźcie cennik poniżej.
Cennik
Wersja | Cena detaliczna (PLN, brutto) |
|||||
Baleno 1.2 DualJet | ||||||
1.2 DualJet 2WD 5MT Comfort | 43 900 zł | |||||
1.2 DualJet 2WD 5MT Premium | 46 900 zł | |||||
1.2 DualJet 2WD 5MT Premium Plus | 48 900 zł | |||||
1.2 DualJet 2WD 5MT Elegance | 58 900 zł | |||||
Baleno 1.0 BOOSTERJET | ||||||
1.0 BOOSTERJET 2WD 5MT Premium Plus | 58 900 zł | |||||
1.0 BOOSTERJET 2WD 5MT Elegance | 68 900 zł | |||||
1.0 BOOSTERJET 2WD 6AT Elegance | 73 900 zł | |||||
Baleno Smart Hybrid – 1.2 DualJet SHVS | ||||||
1.2 DualJet SHVS 2WD 5MT Elegance | 65 900 zł |
Wersje wyposażenia
Comfort
BEZPIECZEŃSTWO
|
KOMFORT
|
WYPOSAŻENIE ZEWNĘTRZNE
|
Premium
Wyposażenie Comfort oraz dodatkowo (zamiennie):
BEZPIECZEŃSTWO | KOMFORT
|
WYPOSAŻENIE ZEWNĘTRZNE
|
Premium Plus
Wyposażenie Premium oraz dodatkowo (zamiennie):
BEZPIECZEŃSTWO
|
KOMFORT
|
WYPOSAŻENIE ZEWNĘTRZNE |
Elegance
Wyposażenie Premium Plus oraz dodatkowo (zamiennie):
BEZPIECZEŃSTWO
|
KOMFORT
|
WYPOSAŻENIE ZEWNĘTRZNE
|
Dane techniczne
Nadwozie | 5-drzwiowe | ||||||
Silnik | Benzynowy | ||||||
1.2 DUALJET | 1.2 DUALJET + SHVS | 1.0 BOOSTERJET | |||||
Napęd | 2WD | ||||||
Wymiary | |||||||
Długośćmm | 3 995 | ||||||
Szerokośćmm | 1 745 | ||||||
Wysokośćmm | 1 470 | 1 460 | 1 470 | ||||
Rozstaw osimm | 2 520 | ||||||
Rozstaw kół | Przódmm | 1,530 (175/65R15), 1,520 (185/55R16) | |||||
Tyłmm | 1,530 (175/65R15), 1,520 (185/55R16) | ||||||
Minimalny promień skrętu *1m | 4,9 | 5,0 | 4,9 | ||||
Prześwitmm | 120 | 110 | 120 | ||||
Pojemności | |||||||
Ilość miejscosoby | 5 | ||||||
Zbiornik paliwalitry | 37 | ||||||
Pojemność bagażnika | Maksymalnalitry | – | |||||
Złożone oparcia tylnej kanapy (VDA) – z zestawem naprawczymlitry | – | ||||||
Podniesione oparcia tylnej kanapy (VDA) – z zestawem naprawclitry | 355 | ||||||
SILNIK | |||||||
Typ | K12C | K10C DITC | |||||
Liczba cylindrów | 4 | 3 | |||||
Liczba zaworów | 16 | 12 | |||||
Pojemność skokoracm3 | 1 242 | 998 | |||||
Średnica cylindra x skok tłokamm | 73.0 x 74.2 | 73.0 x 79.5 | |||||
Stopień sprężania | 12,5 | 10,0 | |||||
Maksymalna mockW[KM]/rpm | 66[90]/6,000 | 82[112]/5,500 | |||||
Maksymalny moment obrotowyNm/rpm | 120/4,400 | 170/2,000-3,500 | |||||
Zasilanie | Elektroniczny wtrysk wielopunktowy | Wtrysk bezpośredni | |||||
Skrzynia biegów | |||||||
Typ | 5MT | CVT | 5MT | 5MT | 6AT | ||
Przełożenie | 1 bieg | 3,545 | 4.006 ~ 0.550 (niskie:4.006 ~1.001, wysokie:2.200 ~0.550) |
3,545 | 3,545 | 4,667 | |
2 bieg | 1,904 | 1,904 | 1,904 | 2,533 | |||
3 bieg | 1,240 | 1,240 | 1,233 | 1,556 | |||
4 bieg | 0,914 | 0,914 | 0,885 | 1,135 | |||
5 bieg | 0,717 | 0,717 | 0,690 | 0,859 | |||
6 bieg | – | – | – | 0,686 | |||
Bieg wsteczny | 3,272 | 3,771 | 3,272 | 3,250 | 3,394 | ||
Przełożenie przekładni głównej | 4,294 | 3,757 | 4,294 | 3,944 | 3,502 | ||
Podwozie | |||||||
Układ kierowniczy | Wspomagany elektrycznie, zębatkowy | ||||||
Hamulce | Przednie | Tarczowe wentylowane | |||||
Tylne | Bębnowe/tarczowe | ||||||
Zawieszenie | Przednie | Kolumny MacPherson | |||||
Tylne | Belka skrętna | ||||||
Ogumienie | 175/65R15, 185/55R16 | ||||||
Masy | |||||||
Masa własnakg | 865-920 | 905-950 | 915-930 | 905-950 | 935-980 | ||
Dopuszczalna masa całkowitakg | 1 405 | 1 430 | |||||
Osiągi | |||||||
Prędkość maksymalna | 180 | 175 | 180 | 200 | 190 | ||
0-100 km/h | brak danych | ||||||
Dane eksploatacyjne | |||||||
Norma emisji spalin | Euro 6 | ||||||
Zużycie paliwa | Miasto/100km | 5,4 | 5,4 | 4,7 | 5,4 | 6,3 | |
Trasa/100km | 3,6 | 3,8 | 3,6 | 40 | 4,1 | ||
Mieszane/100km | 4,3 | 4,4 | 40 | 4,5 | 4,9 | ||
EmisjaCO2 g/100km | 98 | 99 | 93 | 103 | 109 |