Zobacz również
[Dane Techniczne + WYKRESY] FORD Focus, C-MAX 2015-
Ford MONDEO – SPECYFIKACJA
OSIĄGI I ZUŻYCIE PALIWA
Mondeo 5-drzwiowe | ||||||||
Zużycie paliwa l/100 km (mpg) ØØ |
Osiągi Ø | |||||||
Silnik | Moc (KM) |
CO2 (g/km) |
Cykl miejski | Cykl pozamiejski | Zużycie średnie | Prędkość maksymalna km/h (mph) | 0-100 km/h 0-62 mph (s) |
50-100 km/h 31-62 mph (s)* |
1,0 l EcoBoost benzynowy6-biegowa manualna | 125 | 119 | 6,3 | 4,4 | 5,1 | 200 (124) | 12 | 13,1 |
1,5 l EcoBoost benzynowy6-biegowa manualna | 160 | 134 | 7,8 | 4,6 | 5,8 | 222 (138) | 9,2 | 8,2 |
1,5 l EcoBoost benzynowy6-biegowa automatyczna | 160 | 146 | 8,7 | 4,9 | 6,3 | 214 (133) | 9,1 | b.d. |
2,0 l EcoBoost benzynowy6-biegowa automatyczna | 203 | 169 | 10,2 | 5,6 | 7,3 | 232 (144) | 8,7 | b.d. |
2,0 l EcoBoost benzynowy6-biegowa automatyczna | 240 | 169 | 10,2 | 5,6 | 7,3 | 240 (149) | 7,9 | b.d. |
1,5 l TDCi wysokoprężny ECOnetic 6-biegowa manualna | 120 | 94 | 4,1 | 3,3 | 3,6 | 192 (119) | 11,7 | 12,0 |
1,5 l TDCi wysokoprężny 6-biegowa manualna | 120 | 94 | 4,1 | 3,3 | 3,6 | 192 (119) | 11,5 | 11,1 |
1,6 l TDCi wysokoprężny ECOnetic 6-biegowa manualna | 115 | 94 | 4,1 | 3,3 | 3,6 | 192 (119) | 12,1 | 13,6 |
1,6 l TDCi wysokoprężny6-biegowa manualna | 115 | 109 | 4,8 | 3,8 | 4,2 | 192 (119) | 12,1 | 11,7 |
2,0 l TDCi wysokoprężny6-biegowa manualna | 150 | 115 | 5,1 | 4,0 | 4,4 | 215 (134) | 9,3 | 9,6 |
2,0 l TDCi wysokoprężny6-biegowa manualna | 180 | 115 | 5,1 | 4,0 | 4,4 | 225 (140) | 8,3 | 8,3 |
2,0 l TDCi wysokoprężny ECOnetic 6-biegowa manualna | 150 | 107 | 4,6 | 3,7 | 4,1 | 215 (134) | 9,4 | 9,9 |
2,0 l TDCi wysokoprężny ECOnetic 6-biegowa manualna | 180 | 107 | 4,6 | 3,7 | 4,1 | 225 (140) | 8,4 | 8,7 |
2,0 l TDCi wysokoprężny6-biegowa PowerShift | 150 | 125 | 5,3 | 4,4 | 4,8 | 213 (132) | 9,9 | b.d. |
2,0 l TDCi wysokoprężny6-biegowa PowerShift | 180 | 125 | 5,3 | 4,4 | 4,8 | 223 (139) | 8,6 | b.d. |
2,0 l TDCi wysokoprężny6-biegowa manualna napęd AWD | 150 | 124 | 5,5 | 4,4 | 4,8 | 215 (134) | 10,3 | 10,6 |
2,0 l TDCi wysokoprężny6-biegowa PowerShift napęd AWD | 180 | 134 | 6,0 | 4,7 | 5,2 | 225 (140) | 9,3 | b.d. |
2,0 l TDCi wysokoprężny6-biegowa PowerShift | 210 | 124 | 5,6 | 4,3 | 4,8 | 233 (145) | 7,9 | b.d. |
Mondeo 4-drzwiowe | ||||||||
Zużycie paliwa l/100 km (mpg) ØØ |
Osiągi Ø | |||||||
Silnik | Moc (KM) |
CO2 (g/km) |
Cykl miejski | Cykl pozamiejski | Zużycie średnie | Prędkość maksymalna km/h (mph) | 0-100 km/h 0-62 mph (s) |
50-100 km/h 31-62 mph (s)* |
1,0 l EcoBoost benzynowy6-biegowa manualna | 125 | 119 | 6,3 | 4,4 | 5,1 | 200 (124) | 12 | 13,1 |
1,5 l EcoBoost benzynowy6-biegowa manualna | 160 | 134 | 7,8 | 4,6 | 5,8 | 222 (138) | 9,2 | 8,2 |
1,5 l EcoBoost benzynowy6-biegowa automatyczna | 160 | 146 | 8,7 | 4,9 | 6,3 | 214 (133) | 9,1 | b.d. |
2,0 l EcoBoost benzynowy6-biegowa automatyczna | 203 | 169 | 10,2 | 5,6 | 7,3 | 232 (144) | 8,7 | b.d. |
2,0 l EcoBoost benzynowy6-biegowa automatyczna | 240 | 169 | 10,2 | 5,6 | 7,3 | 240 (149) | 7,9 | b.d. |
1,5 l TDCi wysokoprężny ECOnetic 6-biegowa manualna | 120 | 94 | 4,1 | 3,3 | 3,6 | 192 (119) | 11,7 | 12,0 |
1,5 l TDCi wysokoprężny 6-biegowa manualna | 120 | 104 | 4,7 | 3,6 | 4,0 | 192 (119) | 11,5 | 11,1 |
1,6 l TDCi wysokoprężny ECOnetic 6-biegowa manualna | 115 | 94 | 4,1 | 3,3 | 3,6 | 192 (119) | 12,1 | 13,6 |
1,6 l TDCi wysokoprężny6-biegowa manualna | 115 | 109 | 4,8 | 3,8 | 4,2 | 192 (119) | 12,1 | 11,7 |
2,0 l TDCi wysokoprężny6-biegowa manualna | 150 | 115 | 5,1 | 4,0 | 4,4 | 215 (134) | 9,3 | 9,6 |
2,0 l TDCi wysokoprężny6-biegowa manualna | 180 | 115 | 5,1 | 4,0 | 4,4 | 225 (140) | 8,3 | 8,3 |
2,0 l TDCi wysokoprężny ECOnetic 6-biegowa manualna | 150 | 107 | 4,6 | 3,7 | 4,1 | 215 (134) | 9,4 | 9,9 |
2,0 l TDCi wysokoprężny ECOnetic 6-biegowa manualna | 180 | 107 | 4,6 | 3,7 | 4,1 | 225 (140) | 8,4 | 8,7 |
2,0 l TDCi wysokoprężny6-biegowa PowerShift | 150 | 125 | 5,3 | 4,4 | 4,8 | 213 (132) | 9,9 | b.d. |
2,0 l TDCi wysokoprężny6-biegowa PowerShift | 180 | 125 | 5,3 | 4,4 | 4,8 | 223 (139) | 8,6 | b.d. |
2,0 l iVCT Hybrid Automatic | 187 | 99 | 2,8 | 5,0 | 4,2 | 187 (116) | 9,2 | b.d. |
2,0 l TDCi wysokoprężny6-biegowa manualna napęd AWD | 150 | 124 | 5,5 | 4,4 | 4,8 | 215 (134) | 10,3 | 10,6 |
2,0 l TDCi wysokoprężny6-biegowa PowerShift napęd AWD | 180 | 134 | 6,0 | 4,7 | 5,2 | 225 (140) | 9,3 | b.d. |
2,0 l TDCi wysokoprężny6-biegowa PowerShift | 210 | 124 | 5,6 | 4,3 | 4,8 | 233 (145) | 7,9 | b.d. |
Mondeo Kombi | ||||||||
Zużycie paliwal/100 km (mpg) ØØ | Osiągi Ø | |||||||
Silnik | Moc (KM) |
CO2 (g/km) |
Cykl miejski | Cykl pozamiejski | Zużycie średnie | Prędkość maksymalna km/h (mph) | 0-100 km/h 0-62 mph (s) |
50-100 km/h 31-62 mph (s)* |
1,0 l EcoBoost benzynowy6-biegowa manualna | 125 | 120 | 6,2 | 4,6 | 5,2 | 195 (121) | 12,1 | 13,3 |
1,5 l EcoBoost benzynowy6-biegowa manualna | 160 | 137 | 7,9 | 4,7 | 5,9 | 217 (135) | 9,3 | 8,4 |
1,5 l EcoBoost benzynowy6-biegowa automatyczna | 160 | 152 | 8,8 | 5,2 | 6,5 | 209 (130) | 9,2 | b.d. |
2,0 l EcoBoost benzynowy6-biegowa automatyczna | 203 | 174 | 10,3 | 5,8 | 7,5 | 227 (141) | 8,8 | b.d. |
2,0 l EcoBoost benzynowy6-biegowa automatyczna | 240 | 174 | 10,3 | 5,8 | 7,5 | 235 (146) | 8,0 | b.d. |
1,5 l TDCi wysokoprężny ECOnetic 6-biegowa manualna | 120 | 99 | 4,3 | 3,5 | 3,8 | 187 (116) | 11,9 | 12,2 |
1,6 l TDCi wysokoprężny 6-biegowa manualna | 120 | 107 | 4,8 | 3,7 | 4,1 | 187 (116) | 11,7 | 11,3 |
1,6 l TDCi wysokoprężny ECOnetic 6-biegowa manualna | 115 | 99 | 4,2 | 3,5 | 3,8 | 187 (116) | 12,3 | 13,8 |
1,6 l TDCi wysokoprężny6-biegowa manualna | 115 | 114 | 4,9 | 4,0 | 4,3 | 187 (116) | 12,3 | 11,9 |
2,0 l TDCi wysokoprężny6-biegowa manualna | 150 | 117 | 5,1 | 4,1 | 4,5 | 210 (130) | 9,4 | 9,8 |
2,0 l TDCi wysokoprężny6-biegowa manualna | 180 | 117 | 5,1 | 4,1 | 4,5 | 220 (137) | 8,4 | 8,4 |
2,0 l TDCi wysokoprężny ECOnetic 6-biegowa manualna | 150 | 109 | 4,7 | 3,8 | 4,2 | 210 (130) | 9,5 | 10,1 |
2,0 l TDCi wysokoprężny ECOnetic 6-biegowa manualna | 180 | 109 | 4,7 | 3,8 | 4,2 | 220 (137) | 8,5 | 8,8 |
2,0 l TDCi wysokoprężny6-biegowa PowerShift | 150 | 128 | 5,4 | 4,5 | 4,9 | 208 (129) | 10,0 | b.d. |
2,0 l TDCi wysokoprężny6-biegowa PowerShift | 180 | 128 | 5,4 | 4,5 | 4,9 | 218 (134) | 8,7 | b.d. |
2,0 l TDCi wysokoprężny6-biegowa manualna napęd AWD | 150 | 127 | 5,6 | 4,5 | 4,9 | 210 (130) | 10,5 | 10,8 |
2,0 l TDCi wysokoprężny6-biegowa PowerShift napęd AWD | 180 | 137 | 6,1 | 4,8 | 5,3 | 220 (137) | 9,5 | b.d. |
2,0 l TDCi wysokoprężny6-biegowa PowerShift | 210 | 129 | 5,8 | 4,5 | 5,0 | 228 (142) | 8,1 | b.d. |
* Na czwartym biegu. ØDane testowe Forda. ØØ Dane dotyczące zużycia paliwa oraz poziomu emisji CO2 pochodzą z testów przeprowadzonych zgodne z wymogami aktualnej wersji dyrektywy (EC) 715/2007 i (EC) 692/2008. Dane dotyczące zużycia paliwa i emisji CO2 odnoszą się do wariantu modelowego, a nie konkretnego samochodu. Stosowana tu standardowa procedura testowa pozwala porównać różne rodzaje pojazdów i różnych producentów. Niniejsza informacja nie jest częścią żadnej oferty produktowej. Rzeczywisty poziom zużycia paliwa i emisji CO2 zależy od stylu jazdy kierowcy oraz innych czynników, jak na przykład wykorzystania klimatyzacji czy innych układów znajdujących się w wyposażeniu auta. Uwaga: wszystkie opisane tu modele są wyposażone w 5-biegową przekładnię manualną Durashift jeśli nie podano inaczej. Najbardziej wygórowane wymagania stawiane przez technologie stosowane w modelach Forda doskonale spełni gama zaawansowanych paliw o wysokich osiągach BP Ultimate. W porównaniu z produktami konkurencyjnymi, paliwa BP Ultimate mogą zwiększyć moc silnika i poprawić przyspieszenie samochodu, a także obniżyć emisję dwutlenku węgla i zwiększyć wydajność paliwową.
MASY – WERSJA 5-DRZWIOWA
Masa własna (kg)# | Maksymalnamasa całkowita (kg) |
Maksymalna masa zespołu pojazdów (kg) |
Dopuszczalna masa przyczepy (hamowanej) (kg) | Dopuszczalna masa przyczepy (niehamowanej) (kg) | Maksymalne obciążenie dachu [kg] | |
1,0 l EcoBoost 6-biegowa manualna 125 KM | 1455 | 2130 | 3030 | 900 | 725 | 75 |
1,5 l EcoBoost 6-biegowa manualna 160 KM | 1485 | 2160 | 3410 | 1250 | 725 | 75 |
1,5 l EcoBoost 6-biegowa automatyczna 160 KM | 1505 | 2190 | 3640 | 1450 | 750 | 75 |
2,0 l EcoBoost 6-biegowa automatyczna 203 KM | 1564 | 2230 | 4030 | 1800 | 750 | 75 |
2,0 l EcoBoost 6-biegowa automatyczna 240 KM | 1564 | 2230 | 4030 | 1800 | 750 | 75 |
1,5 TDCi ECOnetic 6-biegowa manualna 120 KM | b.d | b.d | b.d | b.d | b.d | b.d |
1,5 TDCi 6-biegowa manualna 120 KM | b.d | b.d | b.d | b.d | b.d | b.d |
1,6 l TDCi 6-biegowa manualna 115 KM | 1495 | 2180 | 3180 | 1000 | 745 | 75 |
1,6 l TDCi ECOnetic 6-biegowa manualna 115 KM | 1494 | 2170 | 2570 | 400 | 400 | 75 |
2,0 l TDCi 6-biegowa manualna 150 KM | 1578 | 2260 | 4060 | 1800 | 750 | 75 |
2,0 l TDCi 6-biegowa manualna 180 KM | 1584 | 2270 | 4070 | 1800 | 750 | 75 |
2,0 l TDCi ECOnetic 6-biegowa manualna 150 KM | 1578 | 2260 | 4060 | 1800 | 750 | 75 |
2,0 l TDCi ECOnetic 6-biegowa manualna 180 KM | 1584 | 2270 | 4070 | 1800 | 750 | 75 |
2,0 l TDCi 6-biegowa PowerShift 150 KM | 1581 | 2270 | 4270 | 2000 | 750 | 75 |
2,0 l TDCi 6-biegowa PowerShift 180 KM | 1589 | 2270 | 4270 | 2000 | 750 | 75 |
2,0 l TDCi 6-biegowa manualna napęd AWD 150 KM | 1656 | 2340 | 4140 | 1800 | 750 | 75 |
2,0 l TDCi 6-biegowa Power Shift napęd 180 KM | 1665 | 2330 | 4330 | 2000 | 750 | 75 |
2,0 l TDCi 6-biegowa PowerShift 210 KM | 1600 | 2280 | 4280 | 2000 | 750 | 75 |
MASY – WERSJA 4-DRZWIOWA
Masa własna (kg)# | Maksymalnamasa całkowita (kg) |
Maksymalna masa zespołu pojazdów (kg) |
Dopuszczalna masa przyczepy (hamowanej) (kg) | Dopuszczalna masa przyczepy (niehamowanej) (kg) | Maksymalne obciążenie dachu [kg] | |
1,0 l EcoBoost 6-biegowa manualna 125 KM | 1454 | 2120 | 3020 | 900 | 725 | 75 |
1,5 l EcoBoost 6-biegowa manualna 160 KM | 1484 | 2140 | 3390 | 1250 | 740 | 75 |
1,5 l EcoBoost 6-biegowa automatyczna 160 KM | 1504 | 2170 | 3620 | 1450 | 750 | 75 |
2,0 l EcoBoost 6-biegowa automatyczna 203 KM | 1562 | 2220 | 4020 | 1800 | 750 | 75 |
2,0 l EcoBoost 6-biegowa automatyczna 240 KM | 1562 | 2220 | 4020 | 1800 | 750 | 75 |
1,5 l TDCi ECOnetic 6-biegowa manualna 120 KM | b.d | b.d | b.d | b.d | b.d | b.d |
1,5 l TDCi 6-biegowa manualna 120 KM | b.d | b.d | b.d | b.d | b.d | b.d |
1,6 l TDCi 6-biegowa manualna 115 KM | 1493 | 2160 | 3160 | 1000 | 745 | 75 |
1,6 l TDCi ECOnetic 6-biegowa manualna 115 KM | 1492 | 2150 | 2550 | 400 | 400 | 75 |
2,0 l TDCi 6-biegowa manualna 150 KM | 1577 | 2250 | 4050 | 1800 | 750 | 75 |
2,0 l TDCi 6-biegowa manualna 180 KM | 1579 | 2250 | 4050 | 1800 | 750 | 75 |
2,0 l TDCi ECOnetic 6-biegowa manualna 150 KM | 1577 | 2250 | 4050 | 1800 | 750 | 75 |
2,0 l TDCi ECOnetic 6-biegowa manualna 180 KM | 1579 | 2250 | 4050 | 1800 | 750 | 75 |
2,0 l TDCi 6-biegowa PowerShift 150 KM | 1580 | 2250 | 4250 | 2000 | 750 | 75 |
2,0 l TDCi 6-biegowa PowerShift 180 KM | 1587 | 2250 | 4250 | 2000 | 750 | 75 |
2,0 l iVCT Hybrid Automatic 187 KM | 1579 | 2250 | b.d. | b.d. | b.d. | 75 |
2,0 l TDCi 6-biegowa manualna napęd AWD 180 KM | 1655 | 2330 | 4130 | 1800 | 750 | 75 |
2,0 l TDCi 6-biegowa PowerShift napęd AWD 180 KM | 1664 | 2320 | 4320 | 2000 | 750 | 75 |
2,0 l TDCi 6-biegowa Powershift 180 KM | 1599 | 2260 | 4260 | 2000 | 750 | 75 |
MASY – WERSJA KOMBI
Masa własna (kg)# | Maksymalnamasa całkowita (kg) |
Maksymalna masa zespołu pojazdów (kg) |
Dopuszczalna masa przyczepy (hamowanej) (kg) | Dopuszczalna masa przyczepy (niehamowanej) (kg) | Maksymalne obciążenie dachu [kg] | |
1,0 l EcoBoost 6-biegowa manualna 125 KM | 1476 | 2230 | 3130 | 1100 | 735 | 75 |
1,5 l EcoBoost 6-biegowa manualna 160 KM | 1504 | 2260 | 3510 | 1450 | 750 | 75 |
1,5 l EcoBoost 6-biegowa automatyczna 160 KM | 1527 | 2290 | 3740 | 1650 | 750 | 75 |
2,0 l EcoBoost 6-biegowa automatyczna 203 KM | 1584 | 2320 | 4120 | 2000 | 750 | 75 |
2,0 l EcoBoost 6-biegowa automatyczna 240 KM | 1584 | 2320 | 4120 | 2000 | 750 | 75 |
1,5 l TDCi ECOnetic 6-biegowa manualna 120 KM | b.d | b.d | b.d | b.d | b.d | b.d |
1,5 l TDCi 6-biegowa manualna 120 KM | b.d | b.d | b.d | b.d | b.d | b.d |
1,6 l TDCi 6-biegowa manualna 115 KM | 1514 | 2270 | 3270 | 1200 | 750 | 75 |
1,6 l TDCi ECOnetic 6-biegowa manualna 115 KM | 1515 | 2270 | 2670 | 400 | 400 | 75 |
2,0 l TDCi 6-biegowa manualna 150 KM | 1597 | 2330 | 4130 | 2000 | 750 | 75 |
2,0 l TDCi 6-biegowa manualna 180 KM | 1602 | 2330 | 4130 | 2000 | 750 | 75 |
2,0 l TDCi ECOnetic 6-biegowa manualna 150 KM | 1597 | 2330 | 4130 | 2000 | 750 | 75 |
2,0 l TDCi ECOnetic 6-biegowa manualna 180 KM | 1602 | 2330 | 4130 | 2000 | 750 | 75 |
2,0 l TDCi 6-biegowa PowerShift 150 KM | 1601 | 2330 | 4330 | 2200 | 750 | 75 |
2,0 l TDCi 6-biegowa PowerShift 180 KM | 1609 | 2330 | 4330 | 2200 | 750 | 75 |
2,0 l TDCi 6-biegowa manualna napęd AWD 150 KM | 1675 | 2330 | 4130 | 1800 | 750 | 75 |
2,0 l TDCi 6-biegowa PowerShift napęd AWD 180 KM | 1685 | 2330 | 4330 | 2000 | 750 | 75 |
2,0 l TDCi 6-biegowa PowerShift 210 KM | 1619 | 2330 | 4330 | 2000 | 750 | 75 |
# Dotyczy najmniejszej masy własnej z kierowcą o wadze 75 kg, przy założeniu pełnego poziomu płynów i 90% poziomu paliwa, z zastrzeżeniem tolerancji produkcyjnych, zainstalowanych opcji wyposażenia itp.
Podane masy holowanej przyczepy dotyczą samochodu o całkowitej masie dopuszczalnej i umożliwiają samochodowi ruszenie z miejsca na wzniesieniu o nachyleniu 12 % na wysokości poziomu morza. Holowanie przyczepy wiąże się z pogorszeniem osiągów i zwiększeniem zużycia paliwa. Maksymalny nacisk na hak wynosi 50 kg dla wszystkich modeli. Maksymalna masa zespołu pojazdów dotyczy samochodu o całkowitej masie dopuszczalnej holującego przyczepę.
WYMIARY
Nadwozie (mm) | 4-drzwiowe | 5-drzwiowe | Kombi | HEV |
Długość całkowita | 4871 | 4871 | 4867 | 4867 |
Szerokość z lusterkami/bez lusterek | 2121/1852 | 2121/1852 | 2121/1852 | 2121/1852 |
Szerokość ze złożonymi lusterkami | 1911 | 1911 | 1911 | 1911 |
Wysokość (bez obciążenia) | 1482 | 1482 | 1501 | 1501 |
Rozstaw osi | 2850 | 2850 | 2850 | 2850 |
Rozstaw kół z przodu | 1599 | 1599 | 1599 | 1599 |
Rozstaw kół z tyłu | 1595 | 1595 | 1595 | 1595 |
Minimalny prześwit (pojazd obciążony) | 101 | 101 | 98 | 98 |
Minimalny prześwit (pojazd nieobciążony) | 128 | 128 | 128 | 128 |
Wnętrze | ||||
Odległość od siedziska fotela do dachu z przodu (z oknem dachowy/bez okna dachowego) | 996/941 | 987/964 | 988/946 | 988/946 |
Miejsce na nogi z przodu (fotel maksymalnie cofnięty, średnia wysokość fotela) | 1128 | 1128 | 1128 | 1128 |
Szerokość na poziomie ramion z przodu | 1469 | 1469 | 1469 | 1469 |
Szerokość na poziomie bioder z przodu | 1396 | 1396 | 1396 | 1396 |
Wnętrze (mm) | 4-drzwiowe | 5-drzwiowe | Kombi | HEV |
Odległość od siedziska tylnej kanapy do dachu (z oknem dachowy/bez okna dachowego) | 960/959 | 961/960 | 992/946 | 992/946 |
Miejsce na nogi z tyłu | 972 | 972 | 972 | 972 |
Szerokość na poziomie ramion z tyłu | 1410 | 1410 | 1410 | 1410 |
Szerokość na poziomie bioder z tyłu | 1381 | 1381 | 1381 | 1381 |
Pojemność bagażnika (w litrach)‡ | ||||
Z 5 fotelami, załadunek do poziomu rolety (pełnowymiarowe koło zapasowe) | 429 | 458 | 488 | b.d. |
Z 5 fotelami, załadunek do poziomu rolety (dojazdowe koło zapasowe) | 516 | 541 | 500 | b.d. |
Z 5 fotelami, załadunek do poziomu rolety (zestaw do naprawy przebitej opony) | 525 | 550 | 525 | 383 |
Z 5 fotelami, załadunek do poziomu dachu (pełnowymiarowe koło zapasowe) | b.d. | 557 | 712 | b.d. |
Z 5 fotelami, załadunek do poziomu dachu (dojazdowe koło zapasowe) | b.d. | 645 | 730 | b.d. |
Z 5 fotelami, załadunek do poziomu dachu (zestaw do naprawy przebitej opony) | b.d. | 654 | 755 | b.d. |
Z 2 fotelami, załadunek do poziomu dachu (pełnowymiarowe koło zapasowe) | b.d. | 1356 | 1585 | b.d. |
Z 2 fotelami, załadunek do poziomu dachu (dojazdowe koło zapasowe) | b.d. | 1437 | 1605 | b.d. |
Z 2 fotelami, załadunek do poziomu dachu (zestaw do naprawy przebitej opony) | b.d. | 1446 | 1630 | b.d. |
Wymiary przestrzeni ładunkowej | ||||
Długość do oparć przednich siedzeń z pełnowymiarowym kołem zapasowym | 1987 | 1961 | 1976 | b.d. |
Długość do oparć przednich siedzeń z dojazdowym kołem zapasowym lub zestawem do naprawy przebitej opony | 1994 | 1997 | 1974 | 1988 |
Długość do oparć tylnych siedzeń z pełnowymiarowym kołem zapasowym | 1148 | 1121 | 1118 | b.d. |
Długość do oparć tylnych siedzeń z dojazdowym kołem zapasowym lub zestawem do naprawy przebitej opony | 1189 | 1192 | 1117 | 1125 |
Szerokość pomiędzy nadkolami | 1039 | 1130 | 1141 | 932 |
Szerokość otworu załadunkowego (przy podłodze) | 883 | 841 | 1110 | 883 |
Wysokość otworu załadunkowego (w środkowej linii pojazdu) | b.d. | 653 | 742 | b.d. |
Wysokość przestrzeni ładunkowej (w środkowej linii tylnego koła) | b.d. | 801 | 793 | b.d. |
Wysokość krawędzi załadunku (od krawężnika) | 649 | 661 | 611 | 649 |
Pojemność zbiornika paliwa (w litrach) | 5-drzwiowe | 4-drzwiowe | Kombi |
Benzyna | 62,5 | 62,5 (Hybrid 53) | 62,5 |
Olej napędowy | 62,5 | 62,5 | 62,5 |
‡ Pomiary zgodne z ISO 3832. Wymiary mogą się zmieniać w zależności od wersji modelowej i wyposażenia.
* Tylko silnik 2,0 l Duratorq TDCi
UKŁAD KIEROWNICZY I ZAWIESZENIE
System | Przekładnia zębatkowa z elektrycznym wspomaganiem (EPAS) |
Średnica zawracania (m) | 11,6 |
PODWOZIE
Przód | Zawieszenie niezależne z kolumnami MacPhersona; stabilizator |
Tył | Zawieszenie niezależne typu “integral link”; stabilizator |
UKŁAD HAMULCOWY
Przód | Tył | |
Wymiary tarcz (mm) | 300 x 28 | 302 x 11 |
KOŁA I OPONY
Koła | Opony | |
Standard | 6,5 J x 16 | 215/60 R16 |
Opcja | 7,5 J x 17 | 235/50 R17 |
Opcja | 8 J x 18 | 235/45 R18 |
Opcja | 8 J x 19 | 235/40 R19 |
OPCJE NAPĘDU
AWD | Inteligentny napęd AWD elektronicznie kontrolowany z dostosowaniem dystrybucji monentu obrotowego na poszczególne koła tylko z silnikami 2,0 TDCi 150 KM i 180 KM |
Napęd na koła przednie |
SILNIKI BENZYNOWE
1,0 l EcoBoost benzynowy (125 KM) | 1,5 l EcoBoost benzynowy(160 KM) | 2,0 l EcoBoost benzynowy(203, 240 KM) | |||||
Typ | Montowany poprzecznie trzycylindrowy rzędowy z turbodoładowaniem, bezpośredni wtrysk benzyny, system zmiennych faz rozrządu Ti-VCT | Montowany poprzecznie 4-cylindrowy rzędowy z turbodoładowaniem, bezpośredni wtrysk benzyny, system zmiennych faz rozrządu Ti-VCT | Montowany poprzecznie 4-cylindrowy rzędowy z turbodoładowaniem, bezpośredni wtrysk benzyny, system zmiennych faz rozrządu Ti-VCT | ||||
Poj. skokowa | cm3 | 998 | 1498 | 1999 | |||
Średnica cylindra | mm | 71,9 | 79,02 | 87,50 | |||
Skok tłoka | mm | 82,0 | 76,40 | 83,10 | |||
Stopień sprężania | 10,0:1 | 10,0:1 | 10,0:1 | ||||
Moc maksymalna | KM (kW) | 125 (92) | 160 (118) | 203 (149) | 240 (177) | ||
przy obr./min. | 6000 | 6000 | 5300 | 5400 | |||
Maksymalny moment obrotowy | Nm | 170 | 240 | 345 | 345 | ||
przy obr./min. | 1400-4500 | 1500-4500 | 2700-3500 | 2300-4900 | |||
Rozrząd | DOHC z 4 zaworami na cylinder, układ zmiennych faz rozrządu regulowanych niezależnie dla obu wałków | DOHC z 4 zaworami na cylinder, układ zmiennych faz rozrządu regulowanych niezależnie dla obu wałków | DOHC z 4 zaworami na cylinder, układ zmiennych faz rozrządu regulowanych niezależnie dla obu wałków | ||||
Układ cylindrów | 3 w rzędzie | 4 w rzędzie | 4 w rzędzie | ||||
Głowica | Odlew aluminiowy | Odlew aluminiowy | Odlew aluminiowy | ||||
Blok silnika | Odlew żeliwny | Odlew aluminiowy | Odlew aluminiowy | ||||
Napęd rozrządu | Niskotarciowy pasek pracujący w oleju, napinacz dynamiczny | Niskotarciowy pasek pracujący w oleju, napinacz dynamiczny | Łańcuch | ||||
Wał korbowy | Odlewany, żeliwny, z 6 przeciwciężarami i 4 łożyskami głównymi | Odlew żeliwny, z 4 przeciwciężarami i 5 łożyskami głównymi | Odlew żeliwny, z 8 przeciwciężarami i 5 łożyskami głównymi | ||||
Sterowanie pracą silnika | Bosch MED17 | Bosch MED17 | Bosch MED17 | ||||
Wtrysk paliwa | Wysokociśnieniowy, bezpośredni z wtryskiwaczami 6-otworkowymi | Wysokociśnieniowy, bezpośredni z wtryskiwaczami 6-otworkowymi | Wysokociśnieniowy, bezpośredni z wtryskiwaczami 7-otworkowymi | ||||
Norma czystości spalin | Euro 6 | Euro 5b | Euro 6 | Euro 5 | |||
Turbosprężarka | Continental o obniżonym momencie bezwładności | Borg Warner | Borg Warner | ||||
Smarowanie silnika | Elektronicznie sterowana pompa o zmiennym wydatku | Elektronicznie sterowana pompa o zmiennym wydatku | do potwierdzenia | ||||
Układ chłodzenia | Dzielony obieg chłodzenia z 2 termostatami | Dwuczynnościowy termostat z mechaniczną pompą wody ze sprzęgłem | do potwierdzenia | ||||
Przekładnia | 6-biegowa manualna | 6-biegowamanualna | 6-biegowa automatyczna | 6-biegowa automatyczna | |||
Przełożenia | 1 – 3,7272 – 2,0483 – 1,3574 – 1,0325 – 0,8216 – 0,690Wsteczny – 3,818Przełożenie główne – 4,27 | 1 – 3,7272 – 2,0483 – 1,2584 – 0,9195 – 0,7386 – 0,622Wsteczny – 3,818Przełożenie główne – 4,07 | 1 – 4,5842 – 2,9643 – 1,9124 – 1,4465 – 1,0006 – 0,746Wsteczny – 2,943Przełożenie główne – 3,208 | 1 – 4,5842 – 2,9643 – 1,9124 – 1,4465 – 1,0006 – 0,746Wsteczny – 2,943Przełożenie główne – 3,208 | |||
SILNIKI WYSOKOPRĘŻNE
1,5 l TDCi 120 KM | 1,5 l TDCi ECOnetic120 KM | 1,6 l TDCi 115 KM | 1,6 l TDCi ECOnetic 115 KM | |||
Typ | Poprzeczny, rzędowy, czterocylindrowy z turbodoładowaniem | Poprzeczny, rzędowy, czterocylindrowy z turbodoładowaniem | Poprzeczny, rzędowy, czterocylindrowy z turbo | Poprzeczny, rzędowy, czterocylindrowy z turbo | ||
Poj. skokowa | cm3 | 1499 | 1499 | 1560 | 1560 | |
Średnica cylindra | mm | 73,5 | 73,5 | 75,0 | 75,0 | |
Skok tłoka | mm | 88,3 | 88,3 | 88,3 | 88,3 | |
Stopień sprężania | 16,0:1 | 16,0:1 | 16,0:1 | 16,0:1 | ||
Moc maksymalna | KM (kW) | 120 (88) | 120 (88) | 115 (85) | 115 (850) | |
przy obr./min. | 3600 | 3600 | 3600 | 3600 | ||
Maksymalny moment obrotowy | Nm | 270 | 270 | 270 | 270 | |
przy obr./min. | 1750-2500 | 1750-2500 | 1750-2000 | 1750-2000 | ||
Rozrząd | SOHC z 2 zaworami na cylinder | SOHC z 2 zaworami na cylinder | DOHC z 2 zaworami na cylinder | DOHC z 4 zaworami na cylinder | ||
Układ cylindrów | 4 w rzędzie | 4 w rzędzie | 4 w rzędzie | 4 w rzędzie | ||
Głowica | Odlew aluminiowy | Odlew aluminiowy | Odlew aluminiowy | Odlew aluminiowy | ||
Blok silnika | Odlew aluminiowy | Odlew aluminiowy | Odlew aluminiowy | Odlew aluminiowy | ||
Napęd rozrządu | Pasek z dynamicznym napinaczem (łączy wał korbowy i wałek po stronie dolotu); Łańcuch z napinaczem hydraulicznym (łączy wałki po stronie dolotu i wylotu) | Pasek z dynamicznym napinaczem (łączy wał korbowy i wałek po stronie dolotu); Łańcuch z napinaczem hydraulicznym (łączy wałki po stronie dolotu i wylotu) | Pasek z dynamicznym napinaczem (łączy wał korbowy i wałek po stronie dolotu); Łańcuch z napinaczem hydraulicznym (łączy wałki po stronie dolotu i wylotu) | Pasek z dynamicznym napinaczem (łączy wał korbowy i wałek po stronie dolotu); Łańcuch z napinaczem hydraulicznym (łączy wałki po stronie dolotu i wylotu) | ||
Wał korbowy | Stalowy, 8 przeciwciężarów, 5 łożysk głównych | Stalowy, 8 przeciwciężarów, 5 łożysk głównych | Kuty stalowy, 8 przeciwciężarów, 5 łożysk głównych | Stalowy, 8 przeciwciężarów, 5 łożysk głównych | ||
Sterowanie pracą silnika | System sterowania Ford Common Rail Diesel | System sterowania Ford Common Rail Diesel | System sterowania Ford Common Rail Diesel | System sterowania Ford Common Rail Diesel | ||
Wtrysk paliwa | Wysokociśnieniowy wtrysk bezpośredni z 8 wtryskiwaczami | Wysokociśnieniowy wtrysk bezpośredni z 8 wtryskiwaczami | Wielopunktowy wtrysk bezpośredni | Wielopunktowy wtrysk bezpośredni | ||
Norma czystości spalin | Euro 6 | Euro 6 | Euro 5b | Euro 5b | ||
Turbosprężarka | Honeywell VGT | Honeywell VGT | Garrett o stałej geometrii | Garret o stałej geometrii | ||
Układ chłodzenia | Odśrodkowa pompa wody, napędzana paskiem montowana w bloku | Odśrodkowa pompa wody, napędzana paskiem montowana w bloku | Odśrodkowa pompa wody, napędzana paskiem | Odśrodkowa pompa wody, napędzana paskiem | ||
Przekładnia | Durashift 6-biegowa manualna | Durashift 6-biegowa manualna | Durashift 6-biegowa manualna | Durashift 6-biegowa manualna | ||
Przełożenia | 1 – 3,7272 – 2,0483 – 1,2584 – 0,9195 – 0,7386 – 0,622Wsteczny – 3,818Przełożenie główne – 3,61 | 1 – 3,7272 – 2,0483 – 1,2584 – 0,9195 – 0,7386 – 0,622Wsteczny – 3,818Przełożenie główne – 3,61 | 1 – 3,2722 – 2,0483 – 1,2584 – 0,9195 – 0,7386 -0,622Wsteczny – 3,818Przełożenie główne -3,61 | 1 – 3,2722 – 2,0483 – 1,2584 – 0,9195 – 0,7386 – 0,622Wsteczny – 3,818Przełożenie główne –
3,35 |
2,0 l TDCi ECOnetic 150 i 180 KM | 2,0 l TDCi napęd AWD 150 KM i 180 KM | ||||
Typ | Poprzeczny, rzędowy, czterocylindrowy z turbodoładowaniem | Poprzeczny, rzędowy, czterocylindrowy z turbodoładowaniem | |||
Poj. skokowa | cm3 | 1997 | 1997 | ||
Średnica cylindra | mm | 85,0 | 85,0 | ||
Skok tłoka | mm | 88,0 | 88,0 | ||
Stopień sprężania | 16,7:1 | 16,7:1 | |||
Moc maksymalna | KM (kW) | 150 (110) | 180 (132) | 150 (110) | 180 (132) |
przy obr./min. | 3500 | 3500 | 3500 | 3500 | |
Maksymalny moment obrotowy | Nm | 350 | 400 | 350 | 400 |
przy obr./min. | 2000-2500 | 2000-2500 | 2000-2500 | 2000-2500 | |
Rozrząd | DOHC z 4 zaworami na cylinder | DOHC z 4 zaworami na cylinder | |||
Układ cylindrów | 4 w rzędzie | 4 w rzędzie | |||
Głowica | Odlew aluminiowy | Odlew aluminiowy | |||
Blok silnika | Odlew aluminiowy | Odlew aluminiowy | |||
Napęd rozrządu | Pasek z napinaczem | Pasek z napinaczem | |||
Wał korbowy | Stalowy, 4 przeciwciężarów, 5 łożysk głównych | Stalowy, 4 przeciwciężarów, 5 łożysk głównych | |||
Sterowanie pracą silnika | System sterowania Ford Common Rail Diesel | System sterowania Ford Common Rail Diesel | |||
Wtrysk paliwa | Wielopunktowy wtrysk bezpośredni | Wielopunktowy wtrysk bezpośredni | |||
Norma czystości spalin | Euro 6 | Euro 6 | |||
Turbosprężarka | O zmiennej geometrii, zamontowana wysoko | O zmiennej geometrii, zamontowana wysoko | |||
Układ chłodzenia | System Ford Active Thermal Management | System Ford Active Thermal Management | |||
Przekładnia | 6-biegowa manualna | 6-biegowa manualna 150 KM | 6-biegowa PowerShift | ||
Przełożenia | 1 – 3,5832 – 1,8643 – 1,1564 – 0,8165 – 0,8866 -0,737Wsteczny 3,711Przełożenie główne – 3,688/2,682 | 1 – 3,5832 – 1,8643 – 1,1564 – 0,8165 – 0,8866 -0,737Wsteczny – 3,711Przełożenie główne 3,813/2,773 | 1 – 3,5832 – 1,9523 – 1,1944 – 0,8295 – 0,9436 -0,756Wsteczny – 4,843Przełożenie główne 4,357/2,905 |
2 litry TDCi 150 i 180 KM | 2 litry TDCi 210 KM | |||
Typ | Diesel, rzędowy, 4-cylindrowy, turbodoładowany montowany poprzecznie | Diesel, rzędowy, 4-cylindrowy, turbodoładowany montowany poprzecznie | ||
Poj. skokowa | cm3 | 1997 | 1997 | |
Średnica cylindra | mm | 85,0 | 85,0 | |
Skok tłoka | mm | 88,0 | 88,0 | |
Stopień sprężania | 16,7:1 | 16,0:1 | ||
Moc maks. | KM (kW) | 150 (110) | 180 (132) | 210 (154) |
przy obr/min | 3500 | 3500 | 3750 | |
Moment maks. | Nm | 350 | 400 | 450 |
przy obr/min | 2000-2500 | 2000-2500 | 2000-2500 | |
Układ rozrządu | DOHC, 4 zawory na cylinder | DOHC, 4 zawory na cylinder | ||
Cylindry | 4, rzędowo | 4, rzędowo | ||
Głowica silnika | Odlew aluminiowy | Odlew aluminiowy | ||
Blok silnika | Odlew żeliwny | Odlew żeliwny | ||
Napęd rozrządu | Napęd wałków paskiem zębatym z napinaczem przy kole zdawczym | Napęd wałków paskiem zębatym z napinaczem przy kole zdawczym | ||
Wał korbowy | Stalowy, 4 przeciwciężary, 5 łożysk głównych | Stalowy, 4 przeciwciężary, 5 łożysk głównych | ||
Sterownik silnika | Ford Common Rail Diesel Engine Management System | Ford Common Rail Diesel Engine Management System | ||
Wtrysk paliwa | Wielopunktowy, bezpośredni | Wielopunktowy, bezpośredni | ||
Czystość spalin | Euro 6 | Euro 6 | ||
Turbosprężarka | Zmienna geometria łopatek (VNT), montaż górny | Podwójna, sekwencyjna Borg Warner o stałej geometrii | ||
Sterowanie systemem chłodzenia | Ford Active Thermal Management System | Ford Active Thermal Management System | ||
Przekładnia | 6-biegowa (MMT6) manualna | 6-biegowa (MPS6) PowerShift automatyczna | 6-biegowa (MPS6) PowerShift automatyczna | |
Przełożenia | 1 – 3,5832 – 1,8643 – 1,1564 – 0,8165 – 0,8866 – 0,737B. wst. – 3,711Przeł. gł. -3,813/ 2,773 | 1 – 3,5832 – 1,9523 – 1,1944 – 0,8295 – 0,9436 – 0,756B. wst. – 4,843Przeł. gł. – 4,357/ 2,905 | 1 – 3,5832 – 1,9523 – 1,1944 – 0,8295 – 0,9436 – 0,756B. wst. – 4,843Przeł. gł. – 4,357/ 2,905 |
UKŁAD HYBRYDOWY
2,0 l iVCT Atkinson187 KM | ||
Typ | 2,0 l iVCT pracujący w cyklu Atkinsona, typu Hybrid Electric Vehicle (HEV) z elektrycznym silnikiem synchronicznym z magnesami trwałymi | |
Poj. skokowa | cm3 | 1999 |
Średnica cylindra | mm | 87,5 |
Skok tłoka | mm | 83,10 |
Stopień sprężania | 12,3:1 | |
Moc maksymalna | KM (kW) | 187 (137) |
przy obr./min. | 6000 | |
Maksymalny moment obrotowy | Nm | 173 |
przy obr./min. | 4000 | |
Rozrząd | Mechaniczny popychacz szklankowy, 4 zawory na cylinder | |
Układ cylindrów | 4 w rzędzie | |
Głowica | Odlew aluminiowy | |
Blok silnika | Odlew aluminiowy | |
Sterowanie pracą silnika | EEC-V | |
Wtrysk paliwa | Sekwencyjny, wielopunktowy, elektroniczny | |
Norma czystości spalin | Euro 6 | |
Turbosprężarka | b.d. | |
Akumulator | ||
Akumulator | Litowo-jonowy | |
Moc maksymalna | kW | 35 |
Pojemność | kWh | 1,4 |
Typ silnika elektrycznego | 88 kW; silnik synchroniczny z magnesami trwałymi | |
Przekładnia | Bezstopniowa (eCVT) | |
Przełożenie | Przełożenie główne – 2,57 |
Uwaga: Dane dotyczące zużycia paliwa oraz poziomu emisji CO2 pochodzą z testów przeprowadzonych zgodne z wymogami aktualnej wersji dyrektywy (EC) 715/2007. Wyniki testów podane w MPG (liczba mil na galon) również odnoszą się do europejskiego cyklu pomiarowego i zostały przedstawione w galonach angielskich. Ze względu na odmienne cykle pomiarowe oraz przepisy dane te mogą różnić się od wyników uzyskanych w cyklach pomiarowych w innych regionach świata.
Uwaga: Informacje zawarte w niniejszych materiałach prasowych są oparte o najaktualniejsze wstępne specyfikacje techniczne, jakie były dostępne w momencie przekazania materiałów do druku. Ford prowadzi politykę stałego doskonalenia produktów i zastrzega sobie prawo do zmian w podanych specyfikacjach.
po prostu szacun, informacje na full. Gratuluję