[Dane techniczne] Ford Fiesta mk7

Ford FIESTA – SPECYFIKACJA TECHNICZNA

 

 

OSIĄGI I ZUŻYCIE PALIWA

 

 

      Zużycie paliwa
l/100 km
Osiągi
Silnik Moc
(KM)
Emisja CO2
(g/km)
Cykl miejski Cykl pozamiejski Cykl mieszany Prędkość maks. km/h Przyspie-szenie   0-100 km/h
(sek.)
Przyspie-szenie

50-100 km/h
(sek.)**

1.0 Ti-VCT (5-stop. ręczna) 65 105* 5,8* 3,8* 4,6* 155 16,8 18,4
1.0 Ti-VCT (5-stop. ręczna) s/s 65 99* 5,1* 3,8* 4,3* 155 16,8 18,4
1.0 Ti-VCT (5-stop. ręczna) 80 105* 5,8* 3,8* 4,6* 165 14,9 17,9
1.0 Ti-VCT (5-stop. ręczna) s/s 80 99* 5,1* 3,8* 4,3* 165 14,9 17,9
1.0 EcoBoost (5-stop. ręczna) 100 105 5,9 3,7 4,5 180 11,2 14,7
1.0 EcoBoost (5-stop. ręczna) s/s 100 99 5,3 3,7 4,3 180 11,2 14,7
1.0 EcoBoost 6-stop. PowerShift 100 114 6,6* 3,9* 4,9* 180 10,8 b/d
1.0 EcoBoost (5-stop. ręczna) s/s 125 99 5,3 3,7 4,3 196 9,4 12,2
1.25 Duratec (5-stop. ręczna) 60 120 6,8 4,2 5,2 152 16,9 17,9
1.25 Duratec (5-stop. ręczna) 82 120 6,8 4,2 5,2 168 13,3 17,6
1.4 Duratec (5-stop. ręczna) 96 130 7,6 4,5 5,7 175 12,2 16,2
1.4 Duratec LPG (5-stop. ręczna) 92 114 9,5 5,8 7,2 175 12,2 b/d
1.6 Ti-VCT (6-stop. PowerShift) 105 138 8,4 4,5 5,9 184 10,5 b/d
1.5 Duratorq TDCi (5-stop. ręczna) 75 98 4,4 3,3 3,7 167 13,5 13,3
1.6 Duratorq TDCi (5-stop. ręczna) 95 95 4,4 3,2 3,6 181 11,7 11,4
1.6 Duratorq TDCi ECOnetic Technology (5-stop. ręczna) 95 87 3,8 3,1 3,3 178 12,9 12,7
 

* Wstępne dane

** na czwartym biegu

≠ Dostępny wyłącznie na wybranych rynkach

MASY I WYMIARY

 

 

Masy

 

  Masa całkowita (kg)#

3-dr/5-dr

Dop. masa całkowita
(kg)

3-dr/5-dr

Dop. masa zestawu
(kg)

3-dr/5-dr

Dop. masa holowanej przyczepy z hamulcami (kg)

3-dr/5-dr

Dop. masa holowanej przyczepy bez hamulców (kg)

3-dr/5-dr

 

1.0 Ti-VCT (5-stop. ręczna) 65 KM 1045/1055 1525/1530 2175/2180 650/650 520/525
1.0 Ti-VCT (5-stop. ręczna) s/s 65 KM 1045/1055 1525/1530 2175/2180 650/650 520/525
1.0 Ti-VCT (5-stop. ręczna) 80 KM 1045/1055 1525/1530 2175/2180 650/650 520/525
1.0 Ti-VCT (5-stop. ręczna) s/s 80 KM 1045/1055 1525/1530 2175/2180 650/650 520/525
1.0 EcoBoost (5-stop. ręczna) 100 KM 1091/1101 1550/1555 2450/2455 900/900 545/550
1.0 EcoBoost (5-stop. ręczna) s/s 100 KM 1091/1101 1550/1555 2450/2455 900/900 545/550
1.0 EcoBoost 6-stop. PowerShift 100 KM 1112/1122 1570/1575 2470/2475 900/900 555/560
1.0 EcoBoost (5-stop. ręczna) s/s 125 KM 1091/1101 1550/1555 2450/2455 900/900 545/550
1.25 Duratec (5-stop. ręczna) 60 KM 1045/1055 1525/1530 2025/2030 500/500 500/500
1.25 Duratec (5-stop. ręczna) 82 KM 1045/1055 1525/1530 2125/2130 600/600 520/525
1.4 Duratec (5-stop. ręczna) 96 KM 1044/1054 1525/1530 2325/2330 800/800 520/525
1.4 Duratec LPG (5-stop. ręczna) 92 KM 1044/1054 1525/1530 2325/2330 800/800 520/525
1.6 Ti-VCT (6-stop. PowerShift) 105 KM 1089/1098 1560/1565 2210/2215 650/650 540/545
1.5 Duratorq TDCi (5-stop. ręczna) 75 KM 1108/1118 1570/1575 2320/2325 750/750 /555
1.6 Duratorq TDCi (5-stop. ręczna) 95 KM 1108/1117 1570/1575 2320/2325 750/750 550/555
1.6 Duratorq TDCi ECOnetic Technology (5-stop. ręczna) 95 KM 1108/1117 1560/1565 b/d b/d b/d

 

≠ Dostępny wyłącznie na wybranych rynkach

 

# Oznacza najmniejszy możliwy ciężar własny przy pełnym poziomie płynów i zbiorniku paliwa wypełnionym w 90%, z uwzględnieniem wagi kierowcy (75 kg). Możliwe są drobne odchylenia ze względu na dopuszczalne tolerancje w procesie produkcji oraz zamontowane opcje wyposażenia.

 

Kryterium dla dopuszczalnej masy holowanej przyczepy przy pojeździe obciążonym do dopuszczalnej masy całkowitej oznacza możliwość ruszenia z miejsca na wzniesieniu o nachyleniu 12% na poziomie morza. W przypadku wszystkich wersji holujących przyczepę spadają osiągi i wzrasta zużycie paliwa. Maksymalny dopuszczalny nacisk przyczepy na zaczep holowniczy wynosi 50 kg dla wszystkich wersji.  Dopuszczalna masa zestawu obejmuje masę holowanej przyczepy.

Wymiary

 

 

Wymiary (mm) 5-drzwi 3-drzwi
Nadwozie    
Długość całkowita 3969 3969
Szerokość całkowita z/bez lusterek bocznych 1978/1722 1978/1709
Szerokość całkowita ze złożonymi lusterkami bocznymi 1764 1764
Wysokość całkowita 1495 1495
Rozstaw osi 2489 2489
Wnętrze    
Przód – wysokość wnętrza 991 991
Przód – maks. ilość miejsca na nogi (fotele maks. przesunięte do tyłu i maksymalnie opuszczone) 1111 1111
Przód – szerokość wnętrza na wysokości ramion 1350 1350
Tył – wysokość wnętrza 953 953
Tył – ilość miejsca na nogi 823 823
Tył – szerokość wnętrza na wysokości ramion 1297 1300
Pojemność bagażnika (w litrach)    
5 osób, załadowany do tylnej półki (koło dojazdowe) 276 276
5 osób, załadowany do tylnej półki (zestaw naprawczy) 290 290
2 osoby, załadowany do sufitu (koło dojazdowe) 960 960
2 osoby, załadowany do sufitu (zestaw naprawczy) 974 974
Pojemność zbiornika paliwa (w litrach)    
Silnik benzynowy/wysokoprężny 42/40,5 42/40,5

 

‡ Pomiar według normy ISO 3832. Możliwe niewielkie odchylenia od podanych wartości w przypadku niektórych wersji lub w przypadku zamówienia niektórych elementów wyposażenia.

 

 

 

Aerodynamika

 

 

  Fiesta 3-drzwi Fiesta 5-drzwi Fiesta ECOnetic Technology 3- i 5-drzwi
Współczynnik oporu powietrza Cx = 0,328 Cx = 0,328 Cx = 0,318*

 

* Wstępne dane

SILNIKI BENZYNOWE

 

    1,0-litrowy Duratec Ti-VCT
(65 KM) przekładnia manualna
1,0-litrowy Duratec TI-VCT
(80 KM) przekładnia manualna
Typ silnika   Benzynowy, 3-cylindrowy, rzędowy, ustawiony poprzecznie, ze zmiennymi fazami rozrządu (Ti-VCT) Benzynowy, 3-cylindrowy, rzędowy, ustawiony poprzeczni ze zmiennymi fazami rozrządu (Ti-VCT)
Poj. skokowa cm3 999 999
Średnica cylindrów mm 71,9 71,9
Skok tłoka mm 82,0 82,0
Stopień sprężania   12,0:1 12,0:1
Moc maksymalna KM (kW) 65 (48) 80 (59)  
  przy obr./min. 6300 6300  
Maksymalny moment obrotowy Nm 105 105  
  przy obr./min. 4100 4100  
Rozrząd   Dwa wałki rozrządu w głowicy (DOHC) z 4 zaworami na cylinder,
układ zmiennych faz rozrządu regulowanych niezależnie dla obu wałków (Ti-VCT)
Dwa wałki rozrządu w głowicy (DOHC) z 4 zaworami na cylinder,
układ zmiennych faz rozrządu regulowanych niezależnie dla obu wałków (Ti-VCT)
Liczba cylindrów   3 w układzie rzędowym 3 w układzie rzędowym
Głowica cylindrów   Odlew ze stopu aluminium Odlew ze stopu aluminium
Blok cylindrów   Żeliwny Żeliwny
Napęd rozrządu   Pasek typu Belt-in-Oil o niskim współczynniku tarcia z dynamicznym napinaczem Pasek typu Belt-in-Oil o niskim współczynniku tarcia z dynamicznym napinaczem
Wał korbowy   Żeliwny, 6 przeciwciężary, 4 łożyska główne Żeliwny, 6 przeciwciężarów, 4 łożyska główne
Układ sterowania pracą silnika   Bosch MED17 Bosch MED17
Układ wtryskowy   Centralny układ wtrysku paliwa Centralny układ wtrysku paliwa
Norma czystości spalin   Euro 5 Euro 5
Turbosprężarka  
Układ smarowania   Sterowana elektronicznie pompa olejowa o regulowanym wydatku, zapewniająca niższe zużycie paliwa Sterowana elektronicznie pompa olejowa o regulowanym wydatku, zapewniająca niższe zużycie paliwa
Pojemność układu z filtrem litry 4,1 4,1
Układ chłodzenia   Podzielony układ chłodzenia z dwoma termostatami Podzielony układ chłodzenia z dwoma termostatami
Pojemność układu z nagrzewnicą litry 5,5 5,5
           
Skrzynia biegów   5-stopniowa ręczna skrzynia biegów Durashift (iB5) 5-stopniowa ręczna skrzynia biegów Durashift (iB5)
Przełożenia skrzyni biegów    
   
5 bieg 0,756
4 bieg 0,951
3 bieg 1,281
2 bieg 1,926
1 bieg 3,583
Bieg wsteczny 3,615
Przełożenie przekładni głównej 4,56
5 bieg 0,756
4 bieg 0,951
3 bieg 1,281
2 bieg 1,926
1 bieg 3,583
Bieg wsteczny 3,615
Przełożenie przekładni głównej 4,56

 

 

    1,0-litrowy EcoBoost (100 KM) PowerShift 1,0-litrowy EcoBoost
(100, 125 KM) przekładnia manualna s/s
Typ silnika   Benzynowy, 3-cylindrowy, rzędowy, ustawiony poprzecznie, z bezpośrednim wtryskiem paliwa, z turbodoładowaniem i zmiennymi fazami rozrządu (Ti-VCT) Benzynowy, 3-cylindrowy, rzędowy, ustawiony poprzecznie, z bezpośrednim wtryskiem paliwa, z turbodoładowaniem i zmiennymi fazami rozrządu (Ti-VCT)
Poj. skokowa cm3 999 999
Średnica cylindrów mm 71,9 71,9
Skok tłoka mm 82,0 82,0
Stopień sprężania   10,0:1 10,0:1
Moc maksymalna KM (kW) 100 (74) 100 (74) 125 (92)
  przy obr./min. 6000 6000 6000
Maksymalny moment obrotowy Nm 170 170 170 (z możliwością chwilowego wzrostu do 200)
  przy obr./min. 1400-4000 1400-4500 1400-4500
Rozrząd   Dwa wałki rozrządu w głowicy (DOHC) z 4 zaworami na cylinder,
układ zmiennych faz rozrządu regulowanych niezależnie dla obu wałków (Ti-VCT)
Dwa wałki rozrządu w głowicy (DOHC) z 4 zaworami na cylinder,
układ zmiennych faz rozrządu regulowanych niezależnie dla obu wałków (Ti-VCT)
Liczba cylindrów   3 w układzie rzędowym 3 w układzie rzędowym
Głowica cylindrów   Odlew ze stopu aluminium Odlew ze stopu aluminium
Blok cylindrów   Żeliwny Żeliwny
Napęd rozrządu   Pasek typu Belt-in-Oil o niskim współczynniku tarcia z dynamicznym napinaczem Pasek typu Belt-in-Oil o niskim współczynniku tarcia z dynamicznym napinaczem
Wał korbowy   Żeliwny, 6 przeciwciężarów, 4 łożyska główne Żeliwny, 6 przeciwciężarów, 4 łożyska główne
Układ sterowania pracą silnika   Bosch MED17 z magistralą CAN-Bus i indywidualną kontrolą spalania stukowego dla poszczególnych cylindrów. Oprogramowanie FGEC Bosch MED17 z magistralą CAN-Bus i indywidualną kontrolą spalania stukowego dla poszczególnych cylindrów. Oprogramowanie Bosch
Układ wtryskowy   Wysokociśnieniowy, bezpośredni układ wtrysku benzyny; dysze wtryskiwaczy o 6 otworach Wysokociśnieniowy, bezpośredni układ wtrysku benzyny; dysze wtryskiwaczy o 6 otworach
Norma czystości spalin   Euro 5 Euro 5
Turbosprężarka   Continental o niskiej bezwładności Continental o niskiej bezwładności
Układ smarowania   Sterowana elektronicznie pompa olejowa o regulowanym wydatku, zapewniająca niższe zużycie paliwa Sterowana elektronicznie pompa olejowa o regulowanym wydatku, zapewniająca niższe zużycie paliwa
Pojemność układu z filtrem litry 4,1 4,1
Układ chłodzenia   Podzielony układ chłodzenia z dwoma termostatami Podzielony układ chłodzenia z dwoma termostatami
Pojemność układu z nagrzewnicą litry 5,5 5,5
           
Skrzynia biegów   5-stopniowa automatyczna skrzynia biegów Durashift PowerShift 5-stopniowa ręczna skrzynia biegów Durashift (iB5)
Przełożenia skrzyni biegów    
   
b/d
 
 
 
 
 
 
5 bieg 0,756
4 bieg 0,951
3 bieg 1,281
2 bieg 1,926
1 bieg 3,583
Bieg wsteczny 3,615
Przełożenie przekładni głównej 4,56

 

    1,25-litra Duratec (60, 82 KM) skrzynia manualna 1,4-litra Duratec (92, 96 KM) skrzynia manualna
Typ silnika   Benzynowy, 4-cylindrowy, rzędowy, wolnossący, z wielopunktowym wtryskiem paliwa, ustawiony poprzecznie Benzynowy, 4-cylindrowy, rzędowy, wolnossący, z wielopunktowym wtryskiem paliwa, ustawiony poprzecznie
Poj. skokowa cm3 1241 1387
Średnica cylindrów mm 71,9 76,0
Skok tłoka mm 76,4 76,4.0
Stopień sprężania   11,0:1 11,0:1
Moc maksymalna KM (kW) 60 (44) 82 (60) 92 (68) 96 (71)
  przy obr./min. 6000 5800 5500 5750
Maksymalny moment obrotowy Nm 109 114 128
  przy obr./min. 3600 4200 4200

 

Rozrząd   Dwa wałki rozrządu w głowicy (DOHC) z 4 zaworami na cylinder, Dwa wałki rozrządu w głowicy (DOHC) z 4 zaworami na cylinder,
Liczba cylindrów   4 w układzie rzędowym 4 w układzie rzędowym
Głowica cylindrów   Odlew ze stopu aluminium Odlew ze stopu aluminium
Blok cylindrów   Odlew ze stopu aluminium Odlew ze stopu aluminium
Napęd rozrządu   Pasek z napinaczem Pasek z napinaczem
Wał korbowy   Żeliwny, 4 przeciwciężary, 5 łożysk głównych Żeliwny, 4 przeciwciężary, 5 łożysk głównych
Układ sterowania pracą silnika   b/d b/d
Układ wtryskowy   Niskociśnieniowy układ wtrysku benzyny Niskociśnieniowy układ wtrysku benzyny
Norma czystości spalin   Euro 5 Euro 5
Turbosprężarka   b/d b/d
Układ smarowania   Pompa olejowa typu G-Rotor napędzana z wału korbowego Pompa olejowa typu G-Rotor napędzana z wału korbowego
Pojemność układu z filtrem litry 4.4 4.4
Układ chłodzenia   Zamocowana przy bloku silnika mechaniczna odśrodkowa pompa wodna z mechanicznym termostatem. Zamocowany przy głowicy łącznik odpływowy z czujnikiem ECT Zamocowana przy bloku silnika mechaniczna odśrodkowa pompa wodna z mechanicznym termostatem. Zamocowany przy głowicy łącznik odpływowy z czujnikiem ECT
Pojemność układu z nagrzewnicą litry b/d b/d
           
Skrzynia biegów   5-stopniowa ręczna skrzynia biegów Durashift (iB5) 5-stopniowa ręczna skrzynia biegów Durashift (iB5)
Przełożenia skrzyni biegów    
   
5 bieg 0,756
4 bieg 0,951
3 bieg 1,281
2 bieg 1,926
1 bieg 3,583
Bieg wsteczny 3,615
Przełożenie przekładni głównej 4,06
5 bieg 0,756
4 bieg 0,951
3 bieg 1,281
2 bieg 1,926
1 bieg 3,583
Bieg wsteczny 3,615
Przełożenie przekładni głównej 4,06

 

    1,6-litra Duratec Ti-VCT skrzynia automatyczna PowerShift
Typ silnika   Benzynowy, 4-cylindrowy, rzędowy, wolnossący, z wielopunktowym wtryskiem paliwa, ustawiony poprzecznie
Poj. skokowa cm3 1597
Średnica cylindrów mm 79,0
Skok tłoka mm 81,4
Stopień sprężania   11,0:1
Moc maksymalna KM (kW) 105 (77)  
  przy obr./min. 6300  
Maksymalny moment obrotowy Nm 150  
  przy obr./min. 4200-4500  
Rozrząd   Dwa wałki rozrządu w głowicy (DOHC) z 4 zaworami na cylinder,
Liczba cylindrów   4 w układzie rzędowym
Głowica cylindrów   Odlew ze stopu aluminium

 

Blok cylindrów   Odlew ze stopu aluminium
Napęd rozrządu   Pasek z napinaczem.
Wał korbowy   Żeliwny, 4 przeciwciężary, 5 łożysk głównych
Układ sterowania pracą silnika   b/d
Układ wtryskowy   Niskociśnieniowy układ wtrysku benzyny
Norma czystości spalin   Euro 5
Turbosprężarka   b/d
Układ smarowania   Pompa olejowa typu G-Rotor napędzana z wału korbowego
Pojemność układu z filtrem litry 4.6
Układ chłodzenia   Zamocowana przy bloku silnika mechaniczna odśrodkowa pompa wodna z mechanicznym termostatem. Zamocowany przy głowicy łącznik odpływowy z czujnikiem ECT
Pojemność układu z nagrzewnicą litry b/d
       
Skrzynia biegów   6-stopniowa automatyczna skrzynia z podwójnym sprzęgłem (DPS6)
Przełożenia skrzyni biegów  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

≠ Dostępny wyłącznie na wybranych rynkach

 

 

 

 

SILNIKI DIESEL

 

 

    1,5-litra Duratorq TDCi

 (75 KM)

1,6-litra Duratorq TDCi
(95 KM)
Typ silnika   Diesel z turbodoładowaniem, 4-cylindrowy, rzędowy, ustawiony poprzecznie Diesel z turbodoładowaniem, 4-cylindrowy, rzędowy, ustawiony poprzecznie
Poj. skokowa cm3 1498 1560
Średnica cylindrów mm 73,5 75,0
Skok tłoka mm 88,3 88,3
Stopień sprężania   16,0:1 16,0:1
Moc maksymalna KM (kW) 75 (55) 95 (70)
  przy obr./min. 3750 3800
Maksymalny moment obrotowy Nm 185 200
  przy obr./min. 1750 1750
Rozrząd   SOHC
z 2 zaworami na cylinder
SOHC
z 2 zaworami na cylinder
Liczba cylindrów   4 w układzie rzędowym 4 w układzie rzędowym
Głowica cylindrów   Odlew ze stopu aluminium Odlew ze stopu aluminium
Blok cylindrów   Odlew ze stopu aluminium z żeliwnymi tulejami cylindrowymi Odlew ze stopu aluminium z żeliwnymi tulejami cylindrowymi
Napęd rozrządu   Pasek rozrządu Pasek rozrządu
Wał korbowy   Stalowy, kuty Stalowy, kuty
Układ sterowania pracą silnika   Bosch FDEC Bosch FDEC
Układ wtryskowy   Wysokociśnieniowy układ wtryskowy common rail; wtryskiwacze z dyszą o 8 otworach Wysokociśnieniowy układ wtryskowy common rail; wtryskiwacze z dyszą o 8 otworach
Norma czystości spalin   Euro 5 Euro 5
Turbosprężarka   O niezmiennej geometrii łopatek kierownicy turbiny O niezmiennej geometrii łopatek kierownicy turbiny
Układ smarowania   Sterowana paskiem rozrządu pompa olejowa o regulowanym wydatku, zapewniająca niższe zużycie paliwa Sterowana paskiem rozrządu pompa olejowa o regulowanym wydatku, zapewniająca niższe zużycie paliwa
Pojemność układu z filtrem litry 4,6 4,6
Układ chłodzenia   Zewnętrzny jednorurowy ze zintegrowanym termostatem Zewnętrzny jednorurowy ze zintegrowanym termostatem
Pojemność układu litry 2,5 2,5
Skrzynia biegów   5-stopniowa ręczna skrzynia biegów Durashift (iB5) 5-stopniowa ręczna skrzynia biegów Durashift (iB5)
Przełożenia skrzyni biegów    
   
5 bieg 0,689
4 bieg 0,878
3 bieg 1,206
2 bieg 1,926
1 bieg 3,583
Bieg wsteczny 3,615
Przełożenie przekładni głównej 3,37
5 bieg 0,689
4 bieg 0,878
3 bieg 1,206
2 bieg 1,926
1 bieg 3,583
Bieg wsteczny 3,615
Przełożenie przekładni głównej 3,37

 

 

 

    1,6-litra Duratorq TDCi
(95 KM) ECOnetic Technology
Typ silnika   Diesel z turbodoładowaniem, 4-cylindrowy, rzędowy, ustawiony poprzecznie
Poj. skokowa cm3 1560
Średnica cylindrów mm 75,0
Skok tłoka mm 88,3
Stopień sprężania   16,0:1
Moc maksymalna KM (kW) 95 (70)
  przy obr./min. 3800
Maksymalny moment obrotowy Nm 200
  przy obr./min. 1750
Rozrząd   SOHC
z 2 zaworami na cylinder
Liczba cylindrów   4 w układzie rzędowym
Głowica cylindrów   Odlew ze stopu aluminium
Blok cylindrów   Odlew ze stopu aluminium z żeliwnymi tulejami cylindrowymi
Napęd rozrządu   Pasek rozrządu
Wał korbowy   Stalowy, kuty
Układ sterowania pracą silnika   Bosch FDEC
Układ wtryskowy   Wysokociśnieniowy układ wtryskowy common rail; wtryskiwacze z dyszą o 8 otworach
Norma czystości spalin   Euro 5
Turbosprężarka   O niezmiennej geometrii łopatek kierownicy turbiny
Układ smarowania   Sterowana paskiem rozrządu pompa olejowa o regulowanym wydatku, zapewniająca niższe zużycie paliwa
Pojemność układu z filtrem litry 4,6
Układ chłodzenia   Zewnętrzny jednorurowy ze zintegrowanym termostatem
Pojemność układu litry 2,5
Skrzynia biegów   5-stopniowa ręczna skrzynia biegów Durashift (iB5)
Przełożenia skrzyni biegów  
   
5 bieg 0,689
4 bieg 0,878
3 bieg 1,206
2 bieg 1,926
1 bieg 3,583
Bieg wsteczny 3,615
Przełożenie przekładni głównej 3,05
Zobacz również:   BMW na Międzynarodowym Salonie Samochodowym IAA we Frankfurcie 2015 [galeria]

Leave a Reply