BMW partnerem Festiwalu Camerimage 2015

BMW Polska zostało oficjalnym partnerem Międzynarodowego Festiwalu Filmowego „Camerimage”. Podczas tegorocznej edycji uczestnicy będą mogli wziąć udział w specjalnym pokazie filmu dokumentalnego o kierowcy wyścigowym i sportowcu Alexie Zanardim.

Dokument „No limits” opowiada fascynującą historię Alexa Zanardiego, kierowcy wyścigowego i ambasadora BMW, który w 2001 w wyniku wypadku stracił obie nogi, ale nie wolę działania. Film będzie można zobaczyć 19 listopada w ramach pokazów filmów dokumentalnych na Camerimage. Podczas pokazu gośćmi specjalnymi będą także twórcy dokumentu: Tim Hahne oraz Julius Jacoby.

Alex Zanardi to włoski kierowca Formuły 1, dwukrotny zwycięzca ChampCar. W 2001 roku wskutek wypadku na torze stracił obie nogi, ale nigdy nie porzucił swojej pasji i nie stracił energii do działania. Nadal się ściga na torze, jest fabrycznym kierowcą BMW, a dodatkowo w 2012  roku zdobył dwa złote medale podczas Igrzysk Paraolimpijskich w Londynie. Film dokumentalny „No limits“ opowiada historię tego niezwykłego kierowcy wyścigowego o prawdziwie mistrzowskim charakterze oraz jego przygotowania do słynnego 24-godzinnego wyścigu na belgijskim torze Spa-Francorchamps.

Premiera filmu „No limits” będzie miała miejsce na Evolution Mallorca International Film Festival tuż przed polskim pokazem, w połowie listopada.

BMW Camerimage

BMW drives culture.

Camerimage to znany i ceniony międzynarodowy festiwal sztuki autorów zdjęć filmowych. Celem wydarzenia  jest podkreślenie roli operatów jako współtwórców wizualnej strony filmu. Festiwal odbędzie się w dniach 14-21 listopada w Bydgoszczy. BMW Group Polska  od kilku lat jest oficjalnym partnerem festiwalu.

BMW Group od ponad 40 lat angażuje się w projekty kulturalne na całym świecie. Udział w wydarzeniach i długofalowa współpraca z instytucjami kultury to kluczowy element strategii firmy w zakresie odpowiedzialności społecznej oraz jej tożsamości. To, co łączy BMW i kulturę to także podobne wartości, jak kreatywność, wolność oraz tworzenie nowej jakości. BMW Group, jako marka premium wie, że działalność artystów stanowi jeden z najważniejszych obszarów życia społecznego, a dziedzictwo kulturalne jest wartością niezmiernie istotną dla całej ludzkości. Dlatego, pod hasłem „BMW Drives Culture” firma od lat wspiera takie obszary jak sztuka współczesnjawa, jazz i muzyka klasyczna, a także architektura i nowoczesny design. W Polsce BMW Group od lat angażuje się w liczne projekty kulturalne, jak: BMW Jazz Club, Wielkanocny Festiwal Ludwiga van Beethovena, Camerimage, OperaLab, BMW/ART/TRANSFORMS oraz BMW/URBAN/TRANSFORMS.

Leave a Reply